Public Relations w internecie (e-PR)
Działania e-PR budują pozytywny wizerunek w sieci, dzięki rozpowszechnianiu informacji, a także interakcji z użytkownikami internetu. Obiektem działań może być zarówno firma, jak i produkt, wydarzenie czy też ogólniej - marka.
Nigdy wcześniej organizacje nie miały możliwości tak szybkiej i bezpośredniej komunikacji ze swoim otoczeniem. Należy jednak pamiętać, że sytuacja ta przynosi zarówno ogromne korzyści, jak też nieznane wcześniej zagrożenia i sytuacje kryzysowe. Dlatego ważne jest, aby powierzyć komunikację PR w sieci doświadczonym specjalistom.
Komunikacja z otoczeniem to jeden z kluczowych czynników decydujących o sukcesie firmy, produktu, wydarzenia. Sprawnie prowadzona kampania e-PR buduje pozytywny wizerunek, zapewnia obecność w serwisach i na forach branżowych, czy w mediach społecznościowych. Zwiększa dzięki temu konkurencyjność na rynku, zbliża do kontrahentów, usprawnia relacje z otoczeniem wewnętrznym.
Założone cele osiągamy między innymi dzięki:
- Przygotowaniu strategii działań PR w internecie.
- Kompleksowej obsłudze relacji z mediami, dotyczącej zarówno firm i instytucji jak i produktów.
- Działaniom w mediach społecznościowych (social media) - m.in. Facebook, Twitter, YouTube.
- Monitoringowi obecności w mediach.
Relacje z mediami (media relations)
Utrzymywanie dobrych i trwałych relacji z mediami to podstawa skutecznych działań PR. Aby taka współpraca przebiegała sprawnie proponujemy:
- Prowadzenie i stałe aktualizowanie bazy mediów.
- Kompleksową współpracę z dziennikarzami.
- Przygotowywanie oraz dystrybucję materiałów informacyjnych do mediów.
- Prowadzenie biura prasowego firmy w internecie.
Media społecznościowe
Prowadzimy strony fanpage i profile zgodnie z przyjętą strategią i scenariuszem w takich portalach jak Facebook, Twitter, YouTube.
PR korporacyjny w internecie
Dbamy o relacje naszych Klientów z otoczeniem, między innymi poprzez:
- Przygotowanie strategii komunikacji firmy z jej otoczeniem.
- Doradztwo w zakresie komunikacji.
- Kreowanie wizerunku zarządu firmy lub instytucji, a także jej pracowników.
- Zarządzanie sytuacją kryzysową.
- Relacje z mediami.
PR produktowy w internecie
Oferujemy kompleksowe usługi z zakresu komunikacji PR marki w mediach. Zapewniamy jej obecność dzięki:
- Przygotowywaniu materiałów prasowych na temat produktu, marki.
- Prowadzeniu relacji z mediami (media relations).
- Organizacji konkursów.
- Współpracy z blogerami.
Monitoring mediów
Oferujemy prowadzenie stałego monitoringu mediów internetowych. Usługa polega na codziennym przeglądaniu for, blogów i serwisów internetowych, w celu znalezienia informacji na temat firm, marek, wydarzeń. Na tej podstawie przygotowywany jest comiesięczny raport ich obecności w mediach.